Przedłużenie przedniego błotnika zapewnia ochronę dolnej części motocykla – kolektorów układu wydechowego, owiewek i innych elementów – przed zabrudzeniami z przedniej opony. Prosty montaż – dwa pasy dwustronnej taśmy klejącej, zalecane jest także dokręcenie za pomocą czterech śrub (w komplecie). Niezastąpiony na polskich drogach.
Przedłużenie przedniego błotnika zapewnia ochronę dolnej części motocykla – kolektorów układu wydechowego, owiewek i innych elementów – przed zabrudzeniami z przedniej opony. Prosty montaż – dwa pasy dwustronnej taśmy klejącej, zalecane jest także dokręcenie za pomocą czterech śrub (w komplecie). Niezastąpiony na polskich drogach.
Przedłużenie przedniego błotnika zapewnia ochronę dolnej części motocykla – kolektorów układu wydechowego, owiewek i innych elementów – przed zabrudzeniami z przedniej opony. Prosty montaż – dwa pasy dwustronnej taśmy klejącej, zalecane jest także dokręcenie za pomocą czterech śrub (w komplecie). Niezastąpiony na polskich drogach.
Przedłużenie przedniego błotnika zapewnia ochronę dolnej części motocykla – kolektorów układu wydechowego, owiewek i innych elementów – przed zabrudzeniami z przedniej opony. Prosty montaż – dwa pasy dwustronnej taśmy klejącej, zalecane jest także dokręcenie za pomocą czterech śrub (w komplecie). Niezastąpiony na polskich drogach.
Przedłużenie przedniego błotnika zapewnia ochronę dolnej części motocykla – kolektorów układu wydechowego, owiewek i innych elementów – przed zabrudzeniami z przedniej opony. Prosty montaż – dwa pasy dwustronnej taśmy klejącej, zalecane jest także dokręcenie za pomocą czterech śrub (w komplecie). Niezastąpiony na polskich drogach.