Podkategorie
Sportowa dźwignia hamulca PUIG. Krótsza i lżejsza od fabrycznej, lepsza ergonomia użytkowania. Umożliwia szybszą reakcję na dźwigni. W zestawie sama dźwignia – aby zamontować ją na motocyklu, należy dokupić dedykowane mocowanie do danego motocykla (dostępne jako oddzielny produkt).
Sportowa dźwignia hamulca PUIG. Krótsza i lżejsza od fabrycznej, lepsza ergonomia użytkowania. Umożliwia szybszą reakcję na dźwigni. W zestawie sama dźwignia – aby zamontować ją na motocyklu, należy dokupić dedykowane mocowanie do danego motocykla (dostępne jako oddzielny produkt).
Sportowa dźwignia hamulca PUIG. Krótsza i lżejsza od fabrycznej, lepsza ergonomia użytkowania. Umożliwia szybszą reakcję na dźwigni. W zestawie sama dźwignia – aby zamontować ją na motocyklu, należy dokupić dedykowane mocowanie do danego motocykla (dostępne jako oddzielny produkt).
Sportowa dźwignia hamulca PUIG. Krótsza i lżejsza od fabrycznej, lepsza ergonomia użytkowania. Umożliwia szybszą reakcję na dźwigni. W zestawie sama dźwignia – aby zamontować ją na motocyklu, należy dokupić dedykowane mocowanie do danego motocykla (dostępne jako oddzielny produkt).
Sportowa dźwignia hamulca PUIG. Krótsza i lżejsza od fabrycznej, lepsza ergonomia użytkowania. Umożliwia szybszą reakcję na dźwigni. W zestawie sama dźwignia – aby zamontować ją na motocyklu, należy dokupić dedykowane mocowanie do danego motocykla (dostępne jako oddzielny produkt).
Sportowa dźwignia hamulca PUIG. Krótsza i lżejsza od fabrycznej, lepsza ergonomia użytkowania. Umożliwia szybszą reakcję na dźwigni. W zestawie sama dźwignia – aby zamontować ją na motocyklu, należy dokupić dedykowane mocowanie do danego motocykla (dostępne jako oddzielny produkt).
Sportowa dźwignia hamulca PUIG. Kró Sportowa dźwignia hamulca PUIG. Krótsza i lżejsza od fabrycznej, lepsza ergonomia użytkowania. Umożliwia szybszą reakcję na dźwigni. Wersja z zawiasem – dodatkowo zginana pod kątem 90 stopni w pionie, aby uniknąć złamania dźwigni w przypadku upadku lub kontaktu z podłożem. Unikalny, sportowy design.
Sportowa dźwignia hamulca PUIG. Kró Sportowa dźwignia hamulca PUIG. Krótsza i lżejsza od fabrycznej, lepsza ergonomia użytkowania. Umożliwia szybszą reakcję na dźwigni. Wersja z zawiasem – dodatkowo zginana pod kątem 90 stopni w pionie, aby uniknąć złamania dźwigni w przypadku upadku lub kontaktu z podłożem. Unikalny, sportowy design.
Sportowa dźwignia hamulca PUIG. Kró Sportowa dźwignia hamulca PUIG. Krótsza i lżejsza od fabrycznej, lepsza ergonomia użytkowania. Umożliwia szybszą reakcję na dźwigni. Wersja z zawiasem – dodatkowo zginana pod kątem 90 stopni w pionie, aby uniknąć złamania dźwigni w przypadku upadku lub kontaktu z podłożem. Unikalny, sportowy design.
Sportowa dźwignia hamulca PUIG. Kró Sportowa dźwignia hamulca PUIG. Krótsza i lżejsza od fabrycznej, lepsza ergonomia użytkowania. Umożliwia szybszą reakcję na dźwigni. Wersja z zawiasem – dodatkowo zginana pod kątem 90 stopni w pionie, aby uniknąć złamania dźwigni w przypadku upadku lub kontaktu z podłożem. Unikalny, sportowy design.
Sportowa dźwignia hamulca PUIG. Kró Sportowa dźwignia hamulca PUIG. Krótsza i lżejsza od fabrycznej, lepsza ergonomia użytkowania. Umożliwia szybszą reakcję na dźwigni. Wersja z zawiasem – dodatkowo zginana pod kątem 90 stopni w pionie, aby uniknąć złamania dźwigni w przypadku upadku lub kontaktu z podłożem. Unikalny, sportowy design.
Sportowa dźwignia hamulca PUIG. Kró Sportowa dźwignia hamulca PUIG. Krótsza i lżejsza od fabrycznej, lepsza ergonomia użytkowania. Umożliwia szybszą reakcję na dźwigni. Wersja z zawiasem – dodatkowo zginana pod kątem 90 stopni w pionie, aby uniknąć złamania dźwigni w przypadku upadku lub kontaktu z podłożem. Unikalny, sportowy design.