Nowy produkt
Skorupa:
Skorupa została wykonana z technopolimeru (specjalne tworzywo o wytrzymałości zbliżonej do aluminium) formowanego metodą wtryskową. Kask jest estetyczny, a jego aerodynamika, zarówno czołowa, jak i boczna nie pozostawiają nic do życzenia.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Kask Lazer Corsica Safety
Skorupa:
Skorupa została wykonana z technopolimeru (specjalne tworzywo o wytrzymałości zbliżonej do aluminium) formowanego metodą wtryskową. Kask jest estetyczny, a jego aerodynamika, zarówno czołowa, jak i boczna nie pozostawiają nic do życzenia.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Skorupa:
Skorupa została wykonana z technopolimeru (specjalne tworzywo o wytrzymałości zbliżonej do aluminium) formowanego metodą wtryskową. Kask jest estetyczny, a jego aerodynamika, zarówno czołowa, jak i boczna nie pozostawiają nic do życzenia.
Wizjer:
Wizjer jest odporny na zarysowania. Posiada filtr UV, a boczny kąt widzenia wręcz zachwyca. Pionowy jest jeszcze lepszy, a po odpięciu szczęki mamy wrażenie poruszania się bez kasku. Mechanizm mocujący umożliwia kilka położeń wizjera: rozszczelnienie, uchylenie, oraz otwarcie o zróżnicowanym kącie, przy czym najwyższe położenie nie ogranicza pola widzenia. Niestety, demontaż szyby, za sprawą konieczności odkręcenia dwóch śrub mocujących (na szczęście wytrzymałe, metalowe), potrwa dłużej niż w przypadku mechanizmów zapadkowych. Blenda jest jedną z lepszych, z jakich korzystałem. Ma odpowiednio skuteczne tłumienie światła oraz niemal wystarczającą długość (w niektórych kaskach krawędź kończy się dokładnie na wysokości źrenic, co bardzo przeszkadza podczas jazdy, a czasami wręcz uniemożliwia używanie blendy). Niestety producent nie podaje informacji o filtrze UV. Mechanizm wysuwania blendy został umieszczony z boku kasku, a obsługę powierzono lewej ręce. Niewątpliwym plusem jego działania jest wyczuwalna blokada (kliknięcie) w skrajnych położeniach. Dzięki seryjnym mocowaniom do wizjera możemy zamówić wkładkę Pinlock®.
Wentylacja:
Kask ma trzy przednie oraz cztery tylne punkty wentylacyjne. Z przodu dwa umieszczono w części czołowej, jeden na odpinanej szczęce.
System zapinania:
Lazerze zastosowano zatrzask mikrometryczny, który po zapięciu nie uciska, ani nie styka się z dolną częścią szczęki.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.